Followers

Tuesday 19 May 2015

Photoshoot With My Lovely Girlfriends

Helllooo !!
Long time no seee wahai blogggg, hehe. Aku muncul kembali untuk share sesuatu. Jangan di tanya kemana aku menghilang ek, hehe. Okaylah, aku malas nak bebel banyak-banyak, just straight forward okayy, hehe.

 
Hari itu, aku keluar dengan kawan aku dua orang tu, Tasha and Erin. Macam biasalah, kalau dah cuti, tak jumpa memang tak sah lah, confirm akan keluar bersama punyalah, hehe. Seperti biasa, akulah yang bawa dorang tu, hehe. Mula-mula plan nak pergi makan dekat Chemistry Cafe kat Shah Alam itu tapi bila Tasha kata harga dekat sana agak boleh menghabiskan duit aku juga lah, hebe. So, aku decide bawa dorang jalan-jalan dekat Setia City Mall. Kita orang spent timelah dekat sana. Duk bercerita dari A sampailah Z, itu pun tak habis lagi cerita we. Mana taknya, kalau dah aku ada, memang tak habis cerita sebab gila-gila aku itu mengacau, hehe. Sebab itu aku rasa kalau satu hari dengan dorang memang tak cukup we, hehe. 


Bila dah habis merayap dekat situ kita orang pergi ke Putrajaya untuk photoshoot buat kenangan kita orang bertiga. Plan photoshoot ni, Erin punya planlah. Jadi Erin pun mintaklah kawan sekolah kita orang dulu yang sekarang gila dengan bergambar saja, iaitu Apiz. Dialah yang melayan kita orang untuk photoshoot. Paling dia tak larat nak layan akulah. Kecoh nak habis, hehe. Yeahhh, that's me. Tak kecoh bukan Fatimah Taherah okayy, hehe. Lokasi photoshoot, Apiz bawa kita orang di Taman Botani, Putrajaya. 


Rupanya, ada lagi tempat cantik untuk photoshoot dekat sini. Tak payahlah susah nak pergi jauh-jauh, ke Putrajaya saja untuk bergambar ini. Serius aku cakap, korang kena pandai exlore benda macam ini, hehe. Cewahhhh, hehe. Jom aku share korang, hasil gambarnya okayyy, hehe. 










Serius aku suka hasil gambar ini semua. Thanks too Apiz the best pictureee. Nice work. Okaylah, aku kasi promot sikit, sesiapa nak berphotoshoot seperti itu or untuk wedding ke apa ke, Boleh menggunakan khidmat Apiz for the best picture. Sesiapa nak boleh PM saya dan saya akan kasi korang contact Apiz, hehe. 

Ini ada video yang Apiz buat untuk kita orang. 


Thanks again to Apiz sebab layan peragai kita orang ini, hehe. To my girlfriends aka bestfriends, aku sayang korang gila gila gila until jannah. hehe.

XOXO

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D