Followers

Tuesday 22 July 2014

New Semester Babehhh




Hai uolssssss !! Rasa dah nak sebulan aku tak update blog ini dan sudah sebulan juga aku berada di bumi Kuantan. Okay, aku baru masuk new sem kan, tak ada lah baru sangat, dah sebulan juga lah, hehe. Aku nak share dengan korang result aku sem lepas, alhamdulillah aku puas hati sangat dengan keputusan yang aku dapat dengan apa yang aku usahakan selama ini. Alhamdulillah 😄. Nak bandingkan sem 1 dengan sem 2, sem 1 lah paling gempak result aku. Sem 2 ini agak menurun sikit tapi apa pun aku bersyukur sangat dengan result aku. Janji aku dapat buat family aku happy dengan apa yang aku usahakan. This sem, aku kena usaha keras sikit. Nak naikkan balik poiter aku, in sha Allah ✌️. 


Okay korang pula, macam mana puasa tahun ini? Ada perubahan tak? Pejam celik pejam celik, kita dah di penghujung ramadhan pun. Wahhh, cepatnya masa berlalu. Aku pun dah tak sabar nak balik Bangi ini. Sudah rindu semuanya dekat sana 😢😢😢. Terutamanya mestilah family tercinta aku. Bila berjauhan baru tahu pentingnya family ini bagi kita. Benda paling berharga dalam hidup kita adalah keluarga kita. Itu bermakna sangat 😊. 





Itu dia, sedekah sikit gambar selfie aku, hehe. Wajah sem baru tu, hehe. Tahun ini, tahun kedua aku puasa dekat  Kuantan ni, so far okay saja. Sebenarnya aku nak masukkan gambar aku beriftar dengan budak-budak kolej tapi gambar ada dalam phone aku, susah sikit nak masukkan. Tak apalah, nanti kalau ada masa aku update, letak gambar itu ek. Hehe. 


Orait, cerita pasal raya lah nak? Macam mana persiapan raya korang? Mesti meriah korang punya persiapankan. Aku ini, tak siap-siap apa pun lagi, hehe. Pakai saja apa yang ada. Raya aku sentiasa sederhana 😊.  Itu saja yang aku dapat share dekat korang sepanjang bulan ini. Nanti ada masa aku, share lagi okay. Cerita pasal raya pula ek, hehe. Okay bye 😘. 

2 comments:

  1. You are tagged!
    http://blalalableh.blogspot.com/2014/12/giveaway-contest-shawl-by-nursaila.html

    Please comment back!

    ReplyDelete
  2. Salam. Hee tunggu raya tahun hadapan.

    ReplyDelete

Terima kasih atas comment anda , peace :D