Followers

Friday 5 January 2018

Happy New Year & Happy Birthday to Dearself

ASSALAMMUALAIKUM

Hello uolssssss. Yezaaaaaaa, Terah tahu agak lama dan sangat lama Terah tinggalkan zaman blogger ni dan Terah tak tahu kenapa Terah terasa nak get back balik dalam dunia blog ni. Mungkin inilah jiwa Terah kot, hehe. 

By the way, the main post it abour new year and my birthday. Happy New Year guysssssss, Bubye 2017 and welcome 2018. 2017 agak mencabar bagi Terah sebab ada turun naik yang Terah lalui. Terah banyak belajar sabar dan sentiasa bersyukur dengan apa yang kita ada. Tipu kalau kita kata tak ada buat kesilapan, manusia guysss. Biarlah kesilapan tu mengajar kita menjadi lebih matang, Yang penting kita kena sentiasa positive dan redha dengan apa yang kita lalui. 2017 Terah masih mencari apa yang Terah nak sebenarnya dalam hidup ni. Now, Terah tak tahu nak buat apa, just i follow the flow yang Terah akan lalui lepas ini. Kita kena percaya pada rezeki Allah, rezeki akan ada dimana-mana kita berada. Janji kita jalan lupa Allah. 

2018, Terah harap hidup terah dimurahkan rezeki dan sentiasa positive. Let's start the new life guys. Banyak benda yang Terah nak kejar dalam umur seperti ini. Tak puas rasa nak enjoy lagi, hehe. 

4 Januari adalah tarikh keramat bagi Terah gituwwwwww. Sebenarnya 4 Januari tu semalam dan semalam it's my birthday..yeahhhh. Terah tak ada benda pun nak harapkan untuk birthday just rasa bersyukur masih bernafas sampai sekarang dan masih dapat tengok insan-insan yang Terah sayang. Malam semalam, my family ada simple celebrate untuk Terah. Tak mintak pun nak apa-apa tahun ni, just cukup ada dorang dalam hidup Terah. 

Thanks you so much buat semua yang wish untuk birthday Terah and for my family thank you so much 😗😍 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D