Followers

Wednesday 25 June 2014

Menghitung Hari



~Menghitung hari, demi detik-detik....

Cehhh, menyempat aku nyanyi sikitkan. Haha. Hello korang !! Owh yeah aku still di bangi masih menghabiskan sisa-sisa cuti semester aku ni. Lagi berapa hari je aku akan berada dekat bumi bangi ni, lepas ni dah kena terbang ke bumi kuantan. Cehhh, terbang konon..macam jauh je kan. Haha. Minggu depan aku dah balik kuantan dah, untuk masuk ke semester baru. Result exam aku pun, aku tak tahu lagi. Nak tahu, kenalah balik kuantan. Cuak kot bila cakap pasal result ni. Entah okay ke taklah result aku. In sya Allah, harap-harap okaylah, amin. 😊😊😊


Owh yeahhh, aku sekarang ni tengah menghitung hari nak puasa, hehe. Hari ahad ini, dah mula start puasa. Okay, itu yang aku tak sabar tu. Bagi aku bulan ramadhan adalah bulan yang terbaik bagi kita yang beragama islam. Kita boleh kumpul pahala banyak-banyak, hehe. Aku harap puasa kali ini, aku akan jadi lebih baik daripada puasa tahun-tahun lepas, in sya Allah. Dapatlah aku puasa 2 hari dekkat rumah bersama family aku. Dapat sambut bersama family tercinta, hehe. Korang pun sepatutnya happy tau sebab dah dekat bulan ramadhan. Gunakan lah bulan tu, dengan sebaik-baiknya.


Aku dekat sini juga nak mintak maaf dekat korang yang mengenali aku secara langsung dan tak langsung. Semoga kita sama-sama mendapat berkat dari Allah SWT di bulan yang mulia ini, okay. 😊 Jangan ponteng-ponteng puasa tau, buat rugi je, hehe.




Ini aku kasi belanja satu gambar ootd aku, hehe. Biar terubat sikit rindu korang dekat aku, cehhh macam korang rindukan aku je kan. Haha. Perasan je aku ni, haha. Okaylah itu saja, dari aku. Bubye korang. Selamat berpuasa !!! 👍👍👍❤️❤️❤️❤️

1 comment:

Terima kasih atas comment anda , peace :D