Followers

Saturday, 12 October 2013

Holllaaaaa Bloggggggggggggggg !!


Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !! Whatsupppppppp?? Dah lama aku tak mengaktifkan diri aku ini dalam dunia blogger ini. Yela, sekarang ini aku sudah masuk ke alam universiti. Banyak story, dugaan, dan macam-macam yang aku alami dekat tempat yang baru. Ada suka duka aku dekat sana, hehe. 

Sekarang ini aku dekat rumah aku, di Bangi. Aku balik sebab cuti Raya Haji. Ohhhh yaaa sebenarnya sebelum ini ada saja aku balik Bangi cuma agak malas nak menaip. Haaaaa..sekarang ni tengah rajin, hehe. Aku still belum cuti sem lagi, tapi kawan-kawan aku yang sambung UiTM dorang dah cuti, aku je belum tapi tak apalah. Lagi 2 minggu aku akan final.

Naik saja dari cuti ini, aku tak boleh main-main dah. Kena menghadap buku sajalah. Okaylah itu sajalah, byeeeeeeeeeeee.. :)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D