Followers

Wednesday 29 May 2013

Tak Sabarnya !!!


Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! Aku tak sabarnya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha..apalah aku ini, start2 je dah menjerit tak sabar, hehe. Apa yang tak sabarnya aku ini, entahlah. Hehe. Okay sebenarnya, aku tak sabar gila nak sambung belajar, hehe. Yela nak mulakan hidup yang baru dan pemgalaman yang baru. :) Macam manalah aku nantikan dekat sana.


Mesti ada yang tak tahu lagi aku akan sambung dekat mana kan, hehe. Okay aku akan sambung belajar dekat Universitisi College Shah Putra (UCSA), Kuantan Pahang. Yeah, disitulah aku akan sambung belajar selama 3 tahun disana, hehe. Couses yang aku amik Diploma in Businees Studies. So, kepada blogger yang duduk Kuantan, bolehlah kita jumpa nanti, hehe.



Yeah, itulah wajah kolej aku nanti, hehe. Aku dah berazam yang aku akan belajar elok-elok dan tak nak main-main lagi. Itu semua demi masa depan aku dan untuk mencapai cita-cita aku :) InsyaAllah aku akan dapat apa yang aku nak, amin :)


Okaylah itu sajalah yang aku nak share, hehe. bubye :)


XOXO :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D