Followers

Thursday, 7 November 2013

Semester 1 it's over !!!

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!
Haha..ehhh, start-start saja dah gelak. Tak betul aku ni, hehe. Bukan tak betul tapi gila-gila sikit, hehe. Okay2 sekarang ini aku tengah cuti sem. So, bermakna semester 1 aku sudah tamat, hehe. Aku ni suka macam dah last sem saja. Bukan apa exited lebih je aku ini. 
Okay2, tak payahlah nak panjangkan cerita, aku nak sharekan korang gambar-gambar aku ketika berada di Kuantan. *sebenarnya malas nak taip, nak tunjuk gambar je, hehe
Gambar di atas ini, aku bersama dormates aku, Suhaili Ismal namanya. First-first tengok dia ini muka macam Tiz Zaqyah. Owh yeah, gambar di ambil time orientasi kolej hari itu, hehe. Dia seorang yang matang :)

Ini Erra, dormates aku juga :) budak keci aku gelarkan dia, hehe.

with Iejah, Puteri and Me :)


okay di atas ini pula, semasa kita orang pergi Teluk Cempedak bersama Iejah dan Ecah. Best pergi Teluk Cempedak sebab tempat dia tenang dan amat sesuailah buat kami student ni, hehe. 



ini Kak Thirah, buka senior tapi dia tua setahun dari aku. Seorang yang gila dan kawan sebelah katil saya, hehe. Semasa ini time bulan puasa, kami berbuka di padang. Kuantan amat popular dengan bebuka dia padang depan Masjid dekat Bandar Kuantan. 



ini aku dengan Thirah & Dayah. Time ini kita orang ada Induction Day untuk fakulti kami iaitu Faculty Business Management. :)

 Dalam kelas pun still sempat berborak tau. Aku di tengah itu, yang tudung merah tu Dayah, classmate aku dan yang baju hijau tu, Kak Wanis, senior aku. Dia budak asasi. Akak pandai ni, hehe.



with Iejah bergyomi, haha.

Okay itu saja kot yang boleh aku share. Sebenarnya banyak lagi gambar aku nak kongsi dekat sini tapi sebab banyak sangat, nanti bosan lak korang baca nanti. Okay :)

Salam sayang, Terah :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D