Followers

Friday, 15 February 2013

Ha Berhabuk Sudah



Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii korang ? Apa khabar ? Dah lama aku tak update blog inikan. Yela aku ini bukannya 24 jam berada didepan laptop. Aku ada juga buat hal yang lain. Agak-agak ek, ada ke orang yang baca blog aku inikan. Entahlah, aku ini bukalah blogger yang famous macam orang lain. Aku buat blog ini pun untuk share story dekat korang. Itupun kalau ada yang baca.



Bukan senang kot nak aktif dalam dunia blog ini, memerlukan komimen yang betul-betul kawwww, haha. Sebenarnya banyak benda aku nak story dekat korang tapi itulah, aku ada komimen yang lain dan sifat kemalasan aku itu kuat sangat dalam diri aku. Malas sangat nak update. Lagi pun laptop ini bukannya selalu didepan mata ku ini. Laptop pinjam saja untuk update blog. 



Korang semua tahukan, aku sekarang ini tengah menunggu result SPM tapi aku tidak menjadi penganggur terhormat okay atau tanam anggur dirumah, hehe. Sementara menunggu result SPM ini, aku kerja di kedai Cosway Sdn. Bhd. dia Bandar Seri Putra. Aku duduk dekat situlah, hehe. Kerja dekat situ memang best. Tak terlalu stress sangat, rileks gila ar, hehe.


Okaylah, nanti kalau aku ada masa lagi aku akan update blog ini.  :)



XOXO
T :)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D