Followers

Sunday 26 May 2013

I'm Here !!!



Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !! Apa khabar blogger semua, hehe?? Owh yeah, memang aku dah lama tak update blog ini. Yela disebabkan aku pinjam laptop orang so memang susah nak update, hehe. Korang mesti nak tahu apa perkembangan akukan sekarang ini, hehe.

Perkembangan aku sekarang ini aku makin berkembang, hehe. Yeahhhhhhhhhhhhh berat badan aku nak kot, 2KG aku naik tau, emm. Sedih gilalah aku bila tengok berat badan aku. So mulai sekarang ni aku kena control makanan aku dan sedikit exercise, hehe. Go Taherah !!! You can do it !!! Hehe. 

Okay, aku nak cerita pasal result SPM aku hari tu lah, yeah result aku tak lah sehebat mana tapi aku bersyukur sangat-sangat kerana result aku semua lulus dan minggu depan aku akan daftar sebagai pelajar UCSA, Kuantan, hehe. Jurusan yang aku amik, Business Study. Aku tak dapat IPTA, jadi pilih aku IPTS lah. 


Aku dah berazam yang aku nak belajar elok-elok sehingga aku berjaya, amin. Aku tak nak kasi parents aku hampa lagi, walaupun ibu dan abah bangga dengan keputusan aku itu. Ibu abah, kakcik nak buktikan yang kak cik mampu berjaya seperti orang lain, InsyaAllah, amin :) 


Okaylah itu saja kot yang mampu aku share kan hari ini, kita jumpa lagi okay blogger semua :) bubye


XOXO
T :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D