Followers

Friday 30 November 2012

Enjoy After SPM !!!!



Hai semua?? Apa khabar ? Aku nak share apa yang aku buat semalam dengan kawan-kawan. Semalam, aku keluar dengan kawan-kawan pergi Times Square. Best gilaaaaaaaa we.. aku happy gilalah dapat keluar jalan-jalan, shopping dan tengok wayang. Aku pilih Times Square sebab Erin Manan nak shopping baju sebab dia nak beli baju baru manakala Sai nak pergi tengok wayang cerita Twillight Breaking Dawn Part 2 dan aku dengan Tasha hanya ikut saja kehendak dorang. Aku sebagai penujuk jalan buat dorang.


Yela dorang tak berapa tahu nak pergi sana so, aku just bawa sajalah dorang pergi sana. Samping itu, aku belilah juga baju baru dan satu lagi Erin belanja aku dengan Tasha baju, hehe. Terima kasih Erin, sayang kau sangat-sangat, hehe. 



Okay, pasal Breaking Dawn part 2 ini, best gilalah aku cakap. Suspen tau bila tengok, eh cair pun ada juga bila tengok kekacakan dua hero dalam cerita ini, hehe. Rasa tak menyesallah bila tengok cerita ini, keluar panggung pun dengan senang hati sebab tak membazir beli tiket yang mahal, hehe.


Okaylah aku tak nak cakap lebih-lebih sebab korang mesti bosan bila aku membebel je, kan? hehe. mari kita layan gambar yang ada pasal semalam, hehe. Kali ini aku bawa DSLR, hehe. Itu yang best bergambar tu, hehe. 




Tasha, Erin & Din. 



suka sangat buat muka macam tu kan, Tasha. hehe


Penjara pudu tinggal kenangan. Kalau korang naik monarail korang nampaklah tapak ni :)

ini sementara nak tunggu TS buka, kita orang lepak dulu dekat luar ini, hehe. Awal tau kita orang pergi sebab semua semangat nak pergi, hehe. 

breakfast aku dengan subway, wahhhh sedapnya. Sekarang pun tengak terliur tau, hehe. Korang terliur juga ke ?


Aku dengan Tasha, kita orang minat benda yang sama iaitu warna purple, hehe. Masing-masing tak nak mengalah dengan warna tau, hehe.

Ini akulah, ada gaya macam model tak. Mestilah tak ada, hehe


okay, bukti shopping kita orang, hehe. Kita orang gila shopping tau. Kalau tak ada duit itu, semua duduk diam-diam sajalah, hehe

Sempat tau amik gambar dengan snow bear ni, hehe





Aku dengan Erin :) ceh nampak tak aku tinggi sama dengan dia, hehe. Padahal, korang tengoklah kaki aku tu, hehe





:)



Okay itu saja, Bye.... :)


XOXO 
T :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D