Followers

Thursday 29 November 2012

SPM Is Over !!!!!


Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!


Aku nak menjerit kejap ek, saya sudah BEBASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!! Bebas dari SPM, hehe. SPM dah habis bermakna tamatlah aku dari alam persekolahan. Sedihnyaaaaaaaaaaaaa :( sekolah banyak meninggalkan kenangan buat aku. Kenal kawan-kawan, cikgu-cikgu, senior-senior, junior-junior dan ramailah. Happy-happy juga tapi terselit rasa sayu meniggalkan sekola yang penuh bermakna dan kenangan dalam diri aku ini. Korang juga akan merasa apa yang aku rasa juga. 


Semalam habis SPM dengan paper Account. Ohhhh, cakap pasal paper aku rasa frust jugalah sebab soalan dia boleh kata susah jugalah. Aku tak tahulah macam mana result nanti, emm :( Okaylah, tak nak fikirkan lagi pasal paper semalam, aku tawakal sajalah. Harap-harap result aku cantiklah nanti okay, Amin. Okay-okay mari kita tengok gambar semalam, selepas habis exam semalam. Jommm..


 wah muka happy gila bila dah habis SPM, hehe. Dah tak tahu nak cakap apa, hanya mampu tersenyum saja. Gambar itu juga buat kali terakhir aku pakai baju sekolah itu. Nanti budak-budak junior mesti rindu tengok budak purple ini, hehe. Itu pun kalau ada junior yang kenal aku, hehe. Aku je kenal korang, korang agak-agak ada tak. Harap adalah okay :)



Okaylah, itu pula kawan-kawan aku, hehe. Aduh rindulah nanti aku dekat korang, sebab susah kita nak jumpa nanti. Aku rindu korang weeeee... nanti tak adalah makan sama-sama, gelak sama-sama, gaduh sama-sama dan gosip sama-sama, hehe. Ceh ada gak gossip itu. Ala perempuan tak gossip, tak sahlah, kan? hehe. 



Sekarang ini aku tengah fikir apa yang aku nak buat lepas ini, aku ingat nak amik lesen nanti. Tengah nak uruskan untuk lesen pula, di samping itu aku ingat nak kerjalah. Tapi tak nak terlalu terburu untuk kerja. Aku kerja dekat-dekat sini saja, okay. :) Oh yeah, tadi siang aku pergi jalan-jalan dengan kawan-kawan aku. Yang itu aku cerita dekat lain entry okay. Okaylah, byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)


XOXO
T :)



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D