Followers

Wednesday 28 May 2014

#SAYAJUAL : Ready Stock - Totebag

Hellooo guysss!! Aku nak amik curi masa korang sikit. Sekarang ini aku buat bisnes sikit-sikit, jadi sekarang ni aku jual totebag. Ini sebagai permulaan untuk aku berbisnes. Aku harap ada sambutan dengan apa yang aku buat, InsyaAllah, amin. 

Okay aku tak nak cakap banyak, jadi mari aku tunjukkan korang pasal totebag aku. 












 



Okay ini corak yang masih ada stocknya

Material: Canvas
Price: RM 15 only !! Harga boleh kasi murah lagi. (Exclude postage)


Bag ini besar juga, boleh tampung laptop dan sangat mudah untuk korang bawa ke mana-mana. Jadi, marilah beli selagi stock masih ada. 

Kalau berminat boleh SMS or whatsapp ke no 012 3253059 (Taherah)

Itu saja dari aku, okay bye. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D