Followers

Monday 2 December 2013

Membeku Di Dalam Wayang

Hai korang, apa khabar? Sihat? Aku dekat sini sihat saja, alhamdulillah. Aku penat sangat hari ini sebab berjalan merata-rata tempat tapi aku nak juga share pasal semalam, hehe. Untuk hari ini punya cerita, lain kali aku update okay, hehe. Okay2, cer korang baca tajuk entry ini dekat atas tu. Wahhhh, dasyat tak tajuknya. Membeku kau, kau hadooo? Hahaha. Ap yang bekunyakan, mesti korang nak tahu, hehe.


Okay2 aku nak ceritalah ni, tak sabar korang ini, hehe. Semalam, sepupu aku nak amik angin dekat shopping mall katanya, so dia ajaklah tengok wayang. Aku tanya movie apa nak tengok, dia pun cakap lah movie Frozen. Jiwa kanak-kanak betul dia ni, haha. Aku pun tak kisah sangat tengok movie cartoon ni, lagi best kot sebab boleh beringiminasi sikit, hehe. Itulah yang aku panggil membeku dalam wayang, hehe. Tapi memang rasa beku pun tengok movie tu, dah lah wayang itu sejuknya boleh tahannya, dengan tengok movie yang ada salji yang tebal tu, tak ke beku tu, haha. 


Pasal movie itu, memang bestlah movie dia aku cakap. Dengan cartoon yang comel gilaaaa lah aku cakap, hehe. Jalan ceritanya pun best juga, aku suka gila, hehe. Ha tengok itu, aku ni jiwa kanak-kanak tau, suka dengan cartoon comel-comel macam itu. Bagi aku tengok movie macam itu, boleh lepaskan tension tau, dan tak complicate sangat ceritanya. Rileks and enjoy the movie. 



Itulah pakaian yang saya pakai semalam, simple je. Saya memang macam itu okay, simple but nice, hehe. 


Movie inilah yang aku dengan sepupu aku tengok, nak amik gambar pun sejuk tau, sebab dekat tepi itu ada air-cond, haha. 


Yang gambar atas ini aku dengan sepupu aku, kak long atau Ain Fatihah namanya, hehe. Alamak, jari aku berinailah, hehe. Okay2 jangan salah sangka okay, aku tak kahwin lagi tapi suka berinai sebab inai ini akan buat kuku kita sihat, hehe.



Ehhhhh ada pula Ben 10 dekat belakang itu, abaikan je ek. Korang itu lah Half-moon shawl yang aku beli dekat Al-Humaira Cantemporary itu, macam mana? Okay tak korang tengok, hehe. Aku suka sangat shawl dia, senang bentuk. 

Itu saja untuk entry kali ini, movie itu aku kasi 5 bintang daripada 5, hehe. Suka sangattttttttttttttttttttt <3

Sebelum itu korang bolehlah layan lagu dekat bawah ini, Lagu ini ada dalam movie Frozen, best :)






TaherahGhazali

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D