Followers

Monday 2 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012

 


Hai, apa khabar? Belum terlambat rasanya aku ucapkan Happy New Year to everyone. 01.01.2012, tarikh yang sangat comel bagi aku. Aku suka dengan tarikh itu. Walaupun hari sudah 2 Januari aku tetap suka dengan tarikh itu. Tarikh itu juga bukan tarikh untuk sambut tahun baru tapi tarikh itu juga tarikh aniversary aku dengan Si Buncit.

Kami sudah 3 bulan berhubung dan banyak dugaan yang aku lalui bersamanya. Tahun 2011 banyak kenangan bagi aku, kenangan yang paling aku ingat ialah di mana aku di lamar untuk menjadi girlfriend Si Buncit. Bila aku ingatkan balik, kelakar saja bila dia melamar aku, hehe. Ceh dah macam melamar jadi isteri pula, hehe. Dialah lelaki pertama yang ajak couple face to face. Gemuruh saja dia time itu, hehe. Kelakarlah bila diingatkan balik, hehe.

Lepas ini aku pun tak tahulah terjadi apa dengan aku dan dia. Kenapalah aku cakap macam inikan, hehe. Aku takut sangat bila aku kehilangan dia. Okay aku tak naklah cakap pasal ini dekat entry ini. Buat aku sedih saja. Tahun baru mestilah gembirakan, hehe. 


Okay cukuplah aku curahkan dekat entry ini. Bubye.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D