Followers

Wednesday 4 January 2012

Happy Birthday Too Me :D Sweet 17

  






Happy birthday to me,
Happy birthday to me,
Happy birthday to meeeeeeeee.

Ceh nyanyi pula aku, hehe. Yela tiada siapa nak nyanyi untuk aku. Kan? Hari ini aku punya birthday, aku happy sangat sebab hari ini adalah hari aku. So aku tak nak marah-marah, tak nak sedih-sedih. Aku nak happy saja. Kalau boleh aku nak senyum sahaja sampai pukul 12 malam ini. Lepas itu sedih balik, hehe tak adalah kalau boleh aku nak happy selalu. Tapi kawan-kawan aku selalu nampak aku happy saja, sebab aku ini happy go luck person. Tapi didalam happy itu ada juga dukanya. Ye dak? 


Orang yang pertama wish aku adalah classmate aku. Alia namanya, Lia thanks for wish me. Kaulah kawan aku yang buat aku happy selalu. Thanks again. Korang nak tahu, orang yang aku harap wish pertama iaitu Si Buncit aku tapi si wish dia. Dia tak tahu pun birthday aku. Dia siap bagi tanya lagi, 'nape tak bagi tau?' Eh birthday aku pun kena bagi tau ek. Buncit ini, hehe. Boleh pulak dia set date lambat satu hari birthday aku, Buncit2, sabar sajalah dengan Buncit.

Tapi dia punya wish memang terharulah aku cakap. Aku rasa nak nangis saja bila bacanya tapi di pesan dekat aku kalau sayangkan dia, tahan air mata itu untuk dia dan dia tak nak aku jatuhkan air mata itu. Wah lagilah bertambah terharu, hehe. Tapi apapun Buncit, thanks for the wish it. Hadih Sepet jangan lupa okay. Sepet akan tuntut nanti kalau lupa nak bagi, hehe.

Okaylah that's all for today, okay sebenarnya aku nak cerita tentang first dah school aku tapi itu lain entry okay :D See you all at next entry. Bubye

P/S: HAPPYBIRTHDAYTOME :D

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D