Followers

Thursday 22 November 2012

Round-Round KL !!


Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!

Apa khabar semuanya? Ahhhhhhhh, penatlah study account ini, banyak benda kena ingat balik. Yela, hari Rabu depan last paper !!!!!!!!!!!! hehe. Paper Akaun pula tu, favourite subjek aku, hehe. Aku boleh katakan yang aku suka juga ar dengan Akaun ini tapi aku tak adalah hebat mana pun. Biasa-biasa saja okay :). Aku kenalah study kaw-kaw sebab tadi siang aku pergi jalan-jalan dengan sepupu-sepupu aku, hehe. Ada sebab kenapa aku pergi jalan-jalan dengan dorang ini.


Dorang duduk sini dah nak hampir seminggu dan esok dorang nak balik tambahan dorang ini bosan duduk rumah sebab tanpa aktiviti yang best. Yang aku pula exam tak habis lagi tapi di sebabkan kesian dengan dorang, aku bawalah dorang round-round KL. Pergi KL pun dekat KLCC dengan Times Square saja. Bolehlah hilangkan stress dorang itu dengan duduk rumah aku ini, oppssssss bukan rumah aku, rumah parents aku. Aku tak ada rumah lagi, SPM pun tak habis lagi, hehe. Penat jugalah berjalan hari ini. Hampir nak tercabutlah kaki aku ini, hehe. Mungkin sebab dah lama tak pergi jalan-jalan jauh kot. Yela aku duduk rumah saja sebab SPM kan, hehe. Tak apa, lepas SPM aku keluarlah pergi jalan-jalan dengan 'buah hati' ke atau dengan kawan-kawan, hehe. 


Sorrrrryyy guys, aku tak ada gambarlah nak share dekat korang sebab aku tak bawa pun camera DSLR. Nanti kalau aku pergi jalan-jalan lagi aku bawa dan aku share dekat korang okay :). Tapi bestlah dapat jalan-jalan dengan dorang, nanti kita pergi jalan-jalan lagi okay, hehe. 


Okaylah, cukuplah aku share dekat samapi sini saja. Alaaa, bukan ada orang nak baca pun, kan? Hehe, Byeeeeee :)


XOXO
T@S :)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas comment anda , peace :D